Deși nu prima dată sunt îndemnată de persoane dubioase prin intermediul rețelelor sociale să le pun bani pe cont, mi-a părut foarte rău cînd am aflat astăzi că una din prietenele mele a nimerit în plasa escrocherilor dați, domnișoara în cauză are niște prieteni de familie ce știe că trebuie să vina acasă din  Spania zilele date și a primit un mesaj prin intermediul rețelei sociale odnoklassniki în care aceștia o roagă să le puna bani pe cont la numarul 060228860, fără a se gîndi prea mult și dorind să acorde un ajutor prietenilor a alergat fuga să cumpere cartelă și să încarce contul, istoria s-a întîmplat săptămîna trecută dar recent în aceeași plasă a mai nimerit și o alta prietenă de a ei.

Cel mai interesant e faptul ca și eu primisem odata mesaj pe odnoklassniki să încarc fix același numar și făcusem chiar si un PrntScrn prezentat mai jos…

În speranță că nimeni nu va mai nimeri în plasa dată scriu acest articol și ma rog ca cei ce au suferit în urma acestei escrocherii să-și primească banii înapoi.

***

Feed-back de pe odnoklassniki.ru

Tatiana Talmazan -Jucov Iurie (26 iunie 23:25)

E adevarat sa intimplat la o prietena din lista mea.

ANA LUPUSOR (27 iunie 11:12)

E ADEVARAT AM AVUT ASTFEL DE MESAJ DE LA O CUNOSTINTA CA VINE DE LA MOSCOVA SI ARE NEVOIE URGENT DE BANI PE CONT LA ORANJ

Tatiana Anghelici(Rusu) (27 iunie 12:16)

nu implicati aici politia, aici nimeni nu va forteaza sa incarcati un cont, ati incarcat de buna voie, atunci ce mai vreti?……………………..

 Tatiana Anghelici(Rusu) (27 iunie 22:13)

Si de ce politia poarta raspundere de mintea lor slabuta? Si mie mi-au solicitat asa ajutor (sa reincarc o cartele)  dar cind i-am dat citeva intrebari , imediat m.ainclus in lista neagra. :-)

Olga Demerji ( Cara) (28 iunie 13:19)

adevarat,shi eu am avut un caz de acesta,din Spania pe numele cunoscutei mele ma rugat saii incarc telefonul (oranj)

Angela Catanoi(Bădărău) (30 iunie 15:15)

da am avut si eu asa caz   ca o prietena  mia scris ca vine  din italia   si sai pun bani  pe cont dar nu am pus ca eram la moscova  cind am intrat peurma iera alta fotografie nu prea am inteles