Numele: Nikon

Prenumele: Coolpix S600

Data şi locul naşterii: Data naşterii necunoscută, locul deasemenea, însa dupa acte Tokio,Japonia

Cetăţenie: Multiplă,cea de baza e japoneză deşi am un enorm suflet de român basarabean.

Domiciliu: Duc un mod de viaţă activ,sunt în permanentă mişcare, calătoresc mult, îndeosebi în timpul verii, aşa ca nu am un domiciliu stabil.

Starea civilă: Celibatar, sortit singurataţii.

Stagiu militar: Lupt în permanenţă cu uitarea,  încercînd să eternizez fiece clipa a vieţii tuturor celor din jur.

Limbi cunoscute: În total cunosc 23 de limbi printre care: japoneza, chineza, rusa, turca, germana, italiana, spaniola, franceza, coreana, … .

Activitatea de bază: Fotografiez în permanenţă începînd de la fenomene şi componente ale naturii, diferiţi oameni, diferite evenimente, petreceri şi alte lucruri ce deşi în aparenţă par simple ascund în sine multe mistere şi minunaţii ce nu fiecare este capabil să le vadă, să le dezvăluie. Conservez evenimente marcante şi dureri (pentru că nu pot permite să se uite istoria amaruie,fărădelegile cu care se confruntă lumea din jur, prostia, minciuna şi frica), zile simple,dar îndeosebi bucurii (pentru a provoca crize de melancolie şi dulci aminiri, trăiri ce motivează existenţa şi aduc lumină în sumbra existenţă umană plină de griji şi rutine cotidiene).

Alte activitaţi:Uneori filmez şi înregistrez voci, asta se întîmpla rar căci consider că  fiecare trebuie să fie profesionist în domeniul său, şi să nu să se ocupe cu alte chestii ce nu ţin de profesia sa. Fiecare trebuie sa tinda sa fie un geniu al lucrului sau iar genii,dupa cum observ, sunt genii doar intr-un anumit domeniu,exceptie face doar Leonardo da Vinci, care a fost un geniu atit in pictura, sculptura, arhitectura cit si in stiinte, cu valoroase descoperiri in anatomie,in tratare de boli, in crearea diferitor aparate de lupta si desigur de zbor, caci da Vinci a fost mereu o pasare cu arpile crescute inauntru.

Experienţa de lucru: Lucrez necontenit deja mai mult de doi ani, am lucrat atît în teritoriul RM, în special, dar desigur nu numai, în oraşul Chişinau, cît şi peste hotare. Am fotografiat de la cele mai diverse altitudini,  ajungind să fotografiez pînă şi din înalţimea la care zboară un avion, cea mai bogata experienţă de lucru pe care o am, este probabil totuşi lucrul aproapecă nonstop de trei săptamîni în SUA, cînd în mii de fotografii am încercat să imortalizez viaţa si frumuseţea americii dar înspecial cea a hotelurilor din Las Vegas.

las vegas

Performanţe: În calculatorul stapînului am lucrări a căror volum este în jur de 30 GB, deasemenea fotografiile mele sunt întrebate şi căutate fiind folosite deseori la crearea filmelor în  Windows Movie Maker, postări pe două bloguri, dar şi păstrate în colecţii de fotografii a colegilor stapînului meu. Am deasemenea o întregistrare video a minunatului havuz din faţa hotelului Bellagio, havuz cunoscut în toată lumea datorită aruncarilor armoniase de jeturi de apă în ritmul diferitor piese muzicale.

Aş continua probabil istoria mea, însă nuştiu dacă macar pe cineva îl interesează viaţa unui simplu aparat de fotografiat,căruia deobicei nu i-se acordă mare atenţie şi e considerat doar un instrument………… aş continua probabil istoria mea, dar acumulatoarele s-au irosit şi trebuiesc puse la încărcat, căci mîine e o nouă zi plină de evenimente si trăiri pe care eu nu pot să nu le eternizez,  acesta este rostul existenţei  mele şi pentru asta la ziua de mîine mă gîndesc.

P.S. Sper să te prind într-o zi şi pe tine în cadru cititorule ce ţi-ai aplecat privirea însper mine acum.

Pentru concursul: “PcFun – Easy Shopping in Moldova”