„…această întrebare îmi frămîntă acum gîndurile ca şi înaintea alergerilor de pe 5 aprilie, cui totuşi săi dau votul meu…, că am văzut cu toţii că un vot contează…

Aşa dar să încerc puţin să analizez de ce aş vota, sau nu, un anumit partid, logica mea îmi spune…

  1. “îţi place cum trăieşti acum…” înseamnă că votezi actuala conducere… (adică dacă îmi place să fiu minţit, să fiu arestat de pe stradă sau de la domiciliu fară un mandat, să învaţ într-o instituţie de învăţămînt unde nu sa făcut de ani de zile reparaţie înschimb să văd cum se face această “reparaţie” în palatele conducerii, să-mi se spună că la noi în ţară este stabilitate… (oare de ce părinţii multor copii au plecat de la o asemenea stabilitate peste hotare) etc.
  2. nu-ţi place cum trăieşti acum încerci să dai votul tău unui alt partid care, tinzi să speri, că va schimba situatia creata”

  EXTRAS DIN ” Pentru cine să votez…??? ” ( http://gindulmeu.wordpress.com/2009/07/08/pentru-cine-sa-votez/ )